Ai deveni un client fidel, dacă ai primi măcar o vacanță cadou?

Știi vreo companie care îți dă cadou la intrare, o vacanță?🤨

Zice că e important să fii la locul potrivit, la momentul potrivit, dar să fii CONȘTIENT CĂ EȘTI ACOLO.

Am decis să fiu în compania corectă, la momentul potrivit și sunt CONȘTIENTĂ CĂ SUNT AICI.

CE am prin upgrade:

  • 6 luni membership la cel mai înalt mod posibil, care înseamnă așa:
  • 3 vouchere pentru vacanțe timp de un an, dintre care primul imediat – cadou fiindcă am ales acest membership;
  • o activare de voucher*;
  • 516€ într-un an de zile credit de produse sau de vouchere (nu mai plătesc TVA la ele când le cumpăr prin credite);
  • extra 10% discount la produse de lux la cel mai înalt raport calitate/preț dar și unice ca ingrediente pentru skincare și nutriție (până la 60% față de retail);
  • platforma de călătorii cu discounturi de până la 60%
  • cashback la magazine internaționale online și offline;
  • discounturi la produse de la branduri Apple, Samsung, Nike, Braun, Disney, Dyson, Microsoft, Acer, evenimente vip, Iberostar, concerte live etc;

*voucher poate fi în 3 feluri:

  • croazieră pt 2-4 persoane;
  • resort de apartamente și vile pentru 2-8 persoane 7 nopți;
  • hotel Europa 365 zile nelimitat, cazare plătită prin membership iar mâncare plătită de tine. DA, COMPANIA MEA ÎMI FACE CADOU VACANȚĂ LA INTRARE, și nu una, nu două, ci 3! TREI ÎNTR-UN AN.

Toate acestea și multe altele, TU le poți accesa direct de aici, din link https://www.seacretdirect.com/econd/en/nfreu/item/9016/Plus-6-Plus-6/

“Oare nu îmi ia cineva banii”

– banii tăi sunt în siguranță, așa cum faci orice cumpărături online din surse sigure și de încredere. Nu ai încredere? Sună-mă direct pe mine (nu știu dacă se afișează vreun număr de telefon).

“Suna prea bine, ca sa fie adevărat”

– și încă nu le-ai auzit pe toate… dar dacă ar fi adevărate?

“Costă mult”…

– este singurul membership care se plătește și în avans, iar dacă te uiți la faptul ca primești înapoi extrem de mult, îți poți cumpăra produse de sănătate, suplimente de nutriție cu cele mai înalte standarde certificate ca produs sigur și curat, suplimente unice cu hidrogen molecular; și îngrijire corporală pe baza ingredientele de la Marea Moartă – îmbinate cu cele mai recente tehnologii care aduc rezultatul mâna în mâna pe corpul tău.

Polul Nord – Saariselka – voucher 7 nopți care ne-a acoperit cazarea

Pentru toate informațiile de care ai nevoie, mă găsești între orele 9-21 pe acest număr: 0 7 4 2 7 3 8 7 4 4.

Leave a comment